Älskling, det är livet som leker






Saknar denna dagen fett mycket. Satt i skuggen hela dagen och läste. Läste ut någon bok, den jag håller i på någon bild, när jag var klar så plockade jag fram min Twilightbok som jag tänkte börja på för tredje gången gillt. Började och fastnade. Satt och läste hela dagarna och hade läst ut alla fem böckerna på några veckor. Twilight var lixom min sommar.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: julia

Twilight, mmh.

2009-11-24 @ 18:53:51
URL: http://massconfusion.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0