COLD



(kedje)-handsmycken är typ det fulaste jag vet, men denna är bara så fin



Bara lite detaljer som jag fastnat för, från random ställen. Och vid det här laget borde ni fattat att jag inte vet nu vart jag hittat bilderna, så om ni vill veta så får ni fråga.

Kom en stark röklukt från ingenstans, mår illa. Huvudvärk. Nej, inte rök. Cigarett bara. Men inte alls, egentligen. Bara något som påminde mig om det. Jag vill veta NU om vi ska till London annars vill jag beställa Stockholm-biljetter. Vill båda. Men det är samma dagar så det går inte så bra.
Geografiböckerna ligger på bordet där nere och det är som om vi har två magneter mot varandra, på fel håll då förståsz. Pardey på fredag, annars chill helg. Det är ju snart jul.

...Phoenix...

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0