Death or glory




Jag måste vara kär i dom. I han. Honom jag vet men det där lät faktiskt bättre. Han. Han Han. HAN.
Eh ja. Matteprov imorgon, nej jag ska inte säga vad ni trodde jag skulle säga. Vad kul, har verkligen lust, mycket ork jag har också! =))==)=)

Phoenix ♥ ett till ♥



♥♥

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ggg

men åh. tack. du är fin.

2009-11-10 @ 22:07:25
URL: http://synvinkelb.blogg.se/
Postat av: g igen

och åh. JAG MÅSTE BARA: tänk dig ensamheten live. 2.29 !!!!!!!!!!!!!! osdfkjsdnl hjälp det kan ju inte bli annat än oförglömligt. jag måste. vill liksom bara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-10 @ 22:27:12
Postat av: ems svarar:

dom är ju inte slut!??!??! ååh jag villvill!

2009-11-11 @ 16:39:54







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0