Det är värst när någon har sovit som ett barn

...genom en iskall vinter


Kent kan. Kan kent? Ja, kent kan verkligen han. Han, Kent du vet. Han kan, den där Kentan.

1. Lyssna på Kent - Vinternoll2 (för att den är så bra) 
2. Lyssna på Ensamhushåll - Vinternoll2 (för att Lovisen visade mig den för ett årsen och den är dödande fin)
3. Jag ska boka Stockholmbiljett, när jag bokat en kompis.
4. Kompis måste vara världens gulligaste ord.
5. Nyckelben måste vara världens finaste ord.
6. Min hjärna har lagt av på något ställe, kan inte det där med hjärnhalvor fast jag lärt mig det 100 gånger. Vad är vad? Iallafall så vill min ena halva, och den andra vill också, men tänker bara inte göra det. Den vänsta säger Ja, den högra säger Ja, men du hinner sen. Någonstans där i mitten, kanske mina ögon eller nåt, säger Nej, du kommer aldrig hinna.
7. Jag hinner.
8. Jag vettifasen hur. Men jag hinner. Alltid.
9. Vilken del av mig är det som hinner? Lilltån kanske sköter detdär jobbet. Fasen vad fult ord. Nyckelbenet sköter det jobbet. GREAT!

sånt som folk tycker om mig
Postat av: naomi&veronica

jättefin bild!!

2009-11-19 @ 20:53:49
URL: http://modistiskt.se
Postat av: Jessca

(visst gillar du att jag inte orkar skriva i ett i imitt namn?)



Men emma jag gillar inte att höra det här, du ska inte gråta. du ska säga boschiwoschi och leka kanin, och ska vi verkligen börja prata om vem som skriver fint? kolla bara på den här listan. du skriver galet bra. oavsett vad det är du ska skriva. vi är så rätt, men allt runt omkring oss är så fel. och vi utan varandra är felfelfel.



ps. har du hittat några lappar som jag gömde i ditt rum efter jag var där?

2009-11-20 @ 12:10:46
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0