KONTRAKT MED GUD




Typ på sånthär roligt humör är jag på idag. Alltså väldigt jobbig.

Fett skön söndag. Verkligen, faktiskt. Den har inte bara försvunnit och den har inte innehållit någon ångest, asbra. Var hos Fanny innan, fyller jö år. Pratade om fredagen, som man alltid gör efter fester yaknow, kollade hennes presenter och fikade. Jag var även med hennes hamster-som-jag-inte-orkar-säga-namnet-på och jag försökte hålla mig för skratt när jag kollade på honom. Haha, sjukt när en liten boll springer runt i huset. Haha, komiskt. Lika fruktansvärt roligt som bilderna. JA FYFAN VAD ROLIGT?½!?!?!

Nu: taxmannen, ännu mer chai, pepparkakor och beta av lite kanske-kommande skolångest.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Lucia

haha :P

2009-11-30 @ 00:11:17
URL: http://justoneday.devote.se
Postat av: melissa

haha vafan :D

2009-11-30 @ 10:12:31
URL: http://melissablogg.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0