Jag behöver lite kärlek från fel sort






...och sympati från fel håll.

Igår var det massor av glitter hemma hos Alice. På tal om ingenting så tycker jag att det är så fruktansvärt irriterande när folk skriver A, E, T, Y, S, J isället för namn. Typ "måste skydda deras namn".
Iallafall så ere måndag imorgon och det är fruktansvärt, nä, idrotten är fruktansvärd. Sen så är det alltid lika trevligt att komma till skolan efter en liten klassfest, men jag älskar min klass osv så det är lugnt. Jag kunde inte fått en bättre klass, ärligt. Finns väl någon person man skulle vilja ändra lite på, men sånt får man leva med. Nu: chai-te eller kaffe och geografi eller nåt

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0