P to the H to the O to the E to the N to the I and to the X





För en vecka sedan var jag i Göteborg och det känns jävligt dåligt att sitta här nu. Öh, jag njöt varje minut, sekund, miljondelssekund. Jag njöt över att jag slapp idrotten i måndags som jag har imorgon igen och att jag var på världens bästa konsert någonstin och att jag var i finaste staden.
Men nu längtar jag som sören till Stockholm. Fick en snilleblixt innan.. STOCKHOLM NU. Jag MÅSTE till Stockholm NU! Men det kunde jag ju såklart inte, men på jullovet kanske.

Chilla eller dansahuvudetavdig med världens bästa låt så länge!


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Sabina

Hejsan!

jag säljer kläder på min blogg, titta gärna in och

vem vet du kanske hittar något du vill ha! :)

xoxo

SABINA.

2009-11-15 @ 15:13:27
URL: http://sabinasaljer.blogg.se/
Postat av: Jesä

komkomkomkomkomkom till stockholmia <3

2009-11-18 @ 09:09:59
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0