Stora känslor, stora ord


En fruktansvärt meningslös bild. Hamnade på den gamla datorn så jag har inga bilder här, som om det skulle vara något stort problem.
Lyssnar på Ensamheten med Kent, byter till Cowboys. Hjälp. Det går inte att beskriva några av deras låtar, det går verkligen inte. Bakgrundsmusiken, hans ord som tränger in på alla håll genom mig och drar ut allting som jag innehåller och ersätter med en nostalgibomb med ditt ansikte. Lukten. Lukten av Tumba. Hur???

Hon vinkar genom ett fönster
Hennes mun är som ett sår
Så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig ignorera kärleken
Mina nyårslöften

Damn, youre good Jocke!

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Lucia

fan vilken nice bild ^^

2009-11-16 @ 00:45:04
URL: http://justoneday.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0