Visst har du färgat dina ögon, ändrat dina läppar med kniv?



Jag har aldrig varit såhär arg över att det är skola dagen efter. Åh jag orkar verkligen inte jag vill bara döda någon jag inte tycker om. Argh! Vet inte varför, kanske för att jag åkte till väla+ikea precis helt i onödan, att jag har idrott imorgon och att för en vecka sedan hade jag det så jävla bra. ÖH.
Måste skrika. ÅH

Tur för alla som är i närheten av mig att det är Anna snart, annars skulle jag verkligen döda någon. Kent vill jag också. Åh Keeeenttttttttt. Måste lyssna på Slutsats med Kent, ah. Och Idioter. Och Ensamheten.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: sabina

bra tips ;D

2009-11-15 @ 21:13:22
URL: http://sabinasaljer.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0