MADE OF GOLD


When I woke
I took the backdoor to my mind
and then I spoke
I counted all of the good things you are

Tjaläget nu ska jag sova för klockan är halv 3 och imorgon börjar skolan klockan 11 fast först om några timmar ska jag nog till stan även om det låter förskräckligt jobbigt just nu men Ane Brun är bra. PS vill sätta upp denna bilden i hela världen för hon är så förskräckligt vacker. Gemma Ward. GAH. DS.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: A L E X A N D R A



Tack! :) Bilden var lovely här på Gemma Ward

2010-01-07 @ 13:35:39
URL: http://alexandradr.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0