WEDNESDAY


HHehee skämmig kvalle på blogg.se känner jag. Nåväl (bästa och mest användbara ordet i världen)
OK just nu:

Idag har jag puffat gabbi typ 10 gånger på facebook
Fyllt på min "spelad glädje"-lista på spotify flitigt
Tänkt (framåt) på siesta
Längtat till värme
Längtat till London
Kommit på att Depeche Mode är rätt svängiga ändå
Kollat på Into the wild som jag velat kolla på i evigheter. Den var läskigt bra

INOM PARANTES OM NI KOMMER IHÅG NÄR JAG HADE DENNA

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Art By Tina

Cool bild!

2010-01-06 @ 16:55:17
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: emma

svar: i know. coolast i stan lixom. respekt polarn.

2010-01-07 @ 02:14:21
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0