h e j j a g h e t e r j u l i a

hej! jag heter julia ;P
är emmas kompis!! ska lägga in en bild på oss så ni kan se hur vi ser ut när vi går på fest :P
det gillar vi, emma gillr fula killar. jag gillar snoppar. eller nej föresten de är äckliga har jag hört. nu ska vi ha lektion. vi ska prata om böcker. mvh julia malmgren även finnes på WWW.MASSCONFUSION.BLOGG.SE


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Julia

ooh, cool tjej!!! ;PP

2010-03-02 @ 21:49:32
URL: http://massconfusion.blogg.se/
Postat av: slem

jomenvisst!

2010-03-02 @ 22:16:36







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0