s p r i n g

för ett år sedan

så känns det som slutet-av-mars-i-början-på-april-vädret var i en evighet. jag kan inte sätta fingret på varför. tjatade ut the concretes - you can't hurry love.


den första utefikan. halvkallt kaffe och brownies made by hanna. känns det bara som det eller gjorde hon brownies rätt ofta då? väldigt ofta.



köpte nya converse. dom var kritvita ett tag. nu ser det ut som... jag har behandlat dom som jag faktiskt har gjort. inte alls bra.


regnigt och vårigt.


såg väl ungefär ut såhär. allt kändes lite såhär.


tyckte att jag dränktes av mitt eget plugg, allt i skolan var aptråkigt och jag ville bara bort från min äckliga skola och allt som hade med den att göra. gymnasievalet och sånt, ville iväg någon annanstans.


mamma trodde att jag skulle dö pga den mängd te jag drack. levde på te, till skillnad från nu när jag i princip äter upp mig själv snart. 


det blev vår. mer vår. vitsippor och sånt du vet.



fick en ny familjemedlem. säg hej till alfons. (han är ungefär 3 gånger så stor nu. minst)


jessica kom ner över valborg och så. vill knappt tänka på hur mycket jag saknar henne och hur mycket jag hoppas på en speciell sak just nu, men jag hoppas så mycket att jag nog skulle kunna flyga med hjälp av viljan.


det får avsluta min lilla en-början-till-vår-bildsammanfattning. tja.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbi

nä. du kan va.

2010-03-21 @ 22:30:08
URL: http://synvinkelb.blogg.se/
Postat av: lovisa

heppis, fint hörru

2010-03-23 @ 17:34:28
Postat av: jeäspeäsknääaas

Jag älskar att spring betyder vår men också spring. och ja jag vet inte egentligen varför kommer inte på någon förklaring men det bara slog mig att det var en ganska fin sak! knäppis ja!!

2010-03-23 @ 23:36:35
Postat av: emma

finisar allihopa!

jessi: jag tänkte också på det när jag skrev det faktiskt, visste inte om jag skulle skriva spring och något vårigt. eller spring ricco.

pusspusspuss på er

2010-03-24 @ 16:09:17
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: liza

jätte fina bilder !!!

2010-03-24 @ 20:09:19
URL: http://lizamerk.blogg.se/
Postat av: he he hee lovisa

jätte fina bilder !!!

2010-03-24 @ 20:17:49
Postat av: millie

söt du är, och fin blogg :)



glad påsk!

2010-04-03 @ 23:42:17
URL: http://milliea.blogg.se/
Postat av: cornelia

söt du är. fin blogg

2010-04-17 @ 01:34:37
URL: http://popattentat.blogspot.com







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0