gör det cool och SÄG.

ryck.

och jag ser att dina handleder ännu har en len hud. dom har skonats ifrån vassa knivar, pojkar och en arg gud. och jag ser attdualdrigvågattadetstegetsomtardigurentryggbur. och jag vet nog mycket mer än du om att må piss, och just för det så har du tur. för jag vet allt om det du läser i böcker.kallat.ensamhet. och jag vet allt oma tt sitta själv en lördagkävll fast ingen vet.
det som höll mig under isen och jag har aldrig tur i spel men om jag blir kär i dig så ta det lugnt med mig att du tar dte lugnt med mig och när du lämnar mig så gör det cool och säg
att du aldrig vågat mig för att du tror jag är så tung.


det tt var nnog alt.t..


update 00:07: så ser det ut när jag är rastlös/uttråkad/stressad (skriver ner hela låten jag lyssnar på, och måste skriva alla ord exakt samtidigt. ja, man bör kunna hela utantill)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0