feelings

det är sjukt vad mycket känsla det är i denna låten. mycket minnen. tankar som kommer upp. jag vet inte om det känns bra eller dåligt. någon blanding mellan gymnastiken och typ när jag var mindre. sen kommer det där mellanrummet, det där som man inte kan sätta fingret på vad det heter. det onämnbara. typ. inte nostalgi. verkligen inte. typ. jag vet inte. det spelar ingen roll. men åh. jag vill säga något. jag är så dålig på det där. jag kan aldrig komma på vad jag vill säga. kanske kommer det senare. nej. det gör det inte. det får stanna. i tomrum.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: elin

hejsan, du verkar vara duktig på det här med design, du skulle inte vilja hjälpa mig? :) kolla in min blogg! :D

2008-08-29 @ 20:42:37
URL: http://hoodie.blogg.se/
Postat av: elin

Svar: aha okej, men jag syftade mer på om du kunde fixat det & loggat in på min eller så, men det va bara om du ville :)

2008-08-29 @ 20:50:00
URL: http://hoodie.blogg.se/
Postat av: Hänabanäna

Nej jag kan fårstå att du inte förstog frågan riktig nu när jag läste vad jag hade skrivit.

Men du fårstog helt rätt : )



TACK SÅ MYCKET BTW : )

2008-08-29 @ 20:54:52
URL: http://alfipet.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0