it's friday and im in love

bilden är inte tagen idag. i juli någon gång. FREDAG IDAG! woho! alltid lika skönt. ingen idé att jag frågar vad just DU ska göra, för det är ingen som orkar kommentera. HAHA. men om du nu gör det, så får du ju gärna göra det. hihiihih snällt av mig. skulle ju kanske hem till jenny, men jag vet inte riktigt hur det blir. ja, du vet hur det kan vara? haha nej du fattar inte. jag yrar, jag vet. jag har lust att typ bara åka in till helsingborg och fika eller något. men ingen annan håller nog med mig :( och jag orkar inte fråga. hihi. puss.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

fin bild!!

2008-08-30 @ 19:21:27







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0