min elsklingshest

Alla måste göra detta annars kommer din älsklingshäst att dö innom 5 dagar!!


Namn
: jessica
Kön: tjej eller?
Ålder: 14
Född: 1993
Ägare: emma carle
Stall: tumba
Färg: grön

har du: (på din häst)
[x] ridit i paddock
[x] ridit på en åker
[x] galopperat
[x] travat
[x] skrittat
[X] ramlat av
[x] ridit ut
[x] kört han/hon
[x] tävlat
[x] kört galopp tävling på en åker
[x] ridit barbacka
[x] stegrat/hoppat upp med frambenen
[X] bockat
[x] sparkat bakut


sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbi

du är gullig!!!!

2008-08-16 @ 15:51:36
Postat av: Jessssica

hehehehe jag är din pålle IIHHAA, jag ska göra en likadan på dig sen. minn blogg e på G igen skulle du hjälpa mig med design?

2008-08-26 @ 19:03:42
URL: http://etthundraelva.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0