znabbis

 

fotar aldrig med min cam, så provade lite idag, nu. dåliga bilder, dålig inställning, dålig cam. iallafall, har på mig jacka-eller-kalla-det-vad-du-vill från ginatricot. linne från(något märke) expo iallafall ;), och ett par svarta shorts, H&M. mmmmh jaa. jag har ont i halsen ;s. alltid NÅGOT fel när jag ska vara med de i höganäs, alltid? antingen ont i halsen, eller huvudet, eller foten osv. pallar inte det. får väl dricka lite te innan jag sticker.

tjing :*

sånt som folk tycker om mig
Postat av: emma

GE MEJ DIN JACKA :D

2008-09-06 @ 12:19:02
URL: http://mmilkshake.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0