081202.

altzå. ändå. det är redan december.klockan är redan halv 3 och jag ska snart på teniz. och feni bengede ikke. that'z greatjtz. hm, jag älskar zäta. inte1! jessicaz denniz. hahahaha. fult. palla. ehm.

chailatte
datan
tennis
tyska
matte(förstår inte)
dh
sova(kanske somna ikväll för en gångs skull. kommit in i en kan-inte-sova-period igen. damn!)





vissa bilder fastnar man bara för. kanske är det ljuset. eller kläderna. eller kanske håret. skorna.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: pella!!

hahahaha denniz!<3<3<33234

2008-12-02 @ 18:19:37







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0