081207.




would you know my name if i saw you in heaven? min mor sa till mig; varför gifte du dig med en kvinna för hennes skönhets skull? tomorrow, anna, when the snow whirl's round i will be waitingt on the lee side hiding from the storm.

tre låtar jag har i huvet. och jag bara MÅSTE kolla på mysteriet på greveholm. jag har haft lust med det i en månad nu och jag har ingen film. såhär vid juuwletiied så får man lust. jag bara MÅSTE se på den filmen. när dom kollar att tänderna fräter med julmust och prinsessan dricker en liter julmust och massa roliga saker1!! nån som har'en?

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0