a little bit.

to say i want you, just 'zactly like i used to 
'cause baby this is only bringing me down


ska jag skriva den några tusen gånger till? låten är så fin. så bra. så sann.

jag vill inte. jag vill verkligen inte.
jag vill skrika och skratta. men jag kan inte.
jag är glad. äckligt glad. utan anledning.
jag borde få nobelpriset i skaffa-dig-falska-förhoppningar
men det har jag inte gjort.
men åh.
så svårt det ska vara.
jag måste skrika jag måste skrika
JAG MÅSTE SKRIIIIIIIIKAAAAAAAAA
(detta händer bara inte emma carle)
(hahha, ni fattar huh?)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbi

emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa talk to me hun!

2008-12-18 @ 19:29:41
URL: http://synvinkelb.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0