dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan






Klockan är 23.11. Jag börjar få ont i halsen, hela min säng är fylld av kläder. och jag totalt ORKAR INTE plocka undan dom. Lucian var bra, och jag halvgråter alltid på en utav låtarna, på grund av en tjej som sjunger äckligt fint. Ijallafall, kollade på mammamia innan, och den var bra. Nu ska jag ta bort alla kläder från sängen, göra mig iordning och sova.

Imorgon - SUBTROPIA. (för er som har läst här de senaste dagarna har nog tröttnat NÅGOT på mitt tjat om jävla subtropia. pusshej)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0