Like the old times. yaknow?

















Hittade lite gamla bilder som jag tagit på gamla bilder. Ja, bilderna är ju mycket äldre än bilderna, för bilderna är ju tagna för mer än tio år sedan men bilderna är kanske något år. Ja. Ni fattar. Väl? Nu ska jag gå och lägga mig. Försöka iallafall, eller ja, försöka somna. Och sen försöka gå upp i tid imorgon, så ni kan väl väcka mig? Jag pallar inte vakna klockan 12 varje morgon. Sen på måndag ska nog haaana och jag med mamsen. Upp klockan 7! yihaa. PUSS

klockan är bara fem i halv tolv. wihi. nej, jag hade inget att säga med det. heido.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Camilla

Hej Emma!

Mysdressen finns på Cubus

Kram

Camilla

2008-12-27 @ 23:48:45
URL: http://millieb.blogg.se/
Postat av: astrid

men sööööööt

2008-12-28 @ 11:22:34
Postat av: hanna carle

hehe fini

2008-12-28 @ 15:35:15
URL: http://musikfabrik.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0