quizzzzz.

tryck här annars blockar jag dig på lunar :o

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

CooÅlTE MeedD LUANAR :O OOOOOOOOOO hhOO



nej men du måste komma hjälpa mig koma på ett namn till min nya blogggg :)L

puss! call me när du vet nått om januari

2008-12-15 @ 18:13:02
Postat av: emma

sv; ohje, lunar<333333333 du kan heta: suundancekid.devote.se! youre my sundancekid. det finns en som heter bara sundancekid, men hon använder inte sin blogg. </3 fråga henne om du kan ta namnet :D pusse.(och jag vet om januari. typ)

2008-12-15 @ 21:53:05
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0