sammanfattning 2008.

Alla bilder är från min bilddagbok. Jag har ju inte så många bilder pådenna datorn. Stå ut.


JANUARI
jessica flyttade . deppmånad . picknick med julia och fanny . julia rymde . ha ha .

FEBRUARI
första rundan till london . kent-konsert .

MARS
julia fyllde år . hände inte så mycket . gjorde bloggen WOHO!!1

APRIL
hände det något i april? påsk . prao . konfaläger

MAJ
jag fyllde år . det började bli varmt .

JUNI
det gick inte att vända bilden . skolavslutning . konfan började?

JULI
konfirmation 9 juli tror jag(jag hade inte lagt in någon annan än denna bilden på bdb) . hbgfestival? . gothia . danmark . begravning

AUGUSTI
supermysig tjejkväll med smultrongabi, fannsi, pella och bullsi . jesi kom ner .

SEPTEMBER
tråkig bild. london . kulturnatten

OKTOBER
wombats i malmö . vannessas glitterparty .

NOVEMEBER
fanny fyllde år . jessica var här . snöbollskrig .

DECEMBER
lucia . jullov . julafton . massa stress . nyår

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0