it's friday, i'm not in love

nej, för jag blir aldrig kär. och det kommer jag aldrig bli heller. men typ.

skolan var seeeeg. och fanny har varit sjuk hela veckan. ännu mindre bra. har städat hela undervåningen nu, fråga mig inte varför. men fick skitont i halsen av det, har sjuukt ont nu.

fick reda på av pappa i förrgår trorjagdetvar att det blir LONDON på torsdag. mmmmh ja =) älska london. fortsätter la lite med designen nu, haha. kul ;d

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0