migrän och såntdär

efter kyrkan innan idag så åt jag lite, och helt plötsligt började jag se suddigt (ja, man ser inte sakerna, det blir bara dimmigt) i sidan av ögat. jag bara VAFAAAAN INTE MIGRÄÄÄÄN! och så sa jag det till mamma så  hon bah TA EN TABLETT OCH GÅ OCH LÄGG DIG! så gjorde jag det, sen blev det bara värre, fick sån sjuk spänningshuvudverk och såg helt suddigt med ögat, och mådde illa och ja, sen fortsatte det. irriteraandee och onöödig sak det där migrän.

blev bättre sen, orkade inte ligga i sängen. var ute och gick med mamma och hanna sen, men hanna och jag var bara så sega så vi bara flabbade och yrade hela tiden.

imorgon börjar jag kvart över 9, skönt. hoppas jag inte har ont i huvet. ska lägga mig nu, PUSS!

FANNY HAR KÖRTELFEBER OCH JAG ORKAR INTE DET. JAG KLARAR MIG INTE UTAN HENNE SÅHÄR LÄNGE, GUD HJÄLP MIG! (och henne, hihi)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0