orientering - h.a.t.a

 
YES! NU HAR VI ORIENTERING! det jag älskar så sjuuukt mycket och det man längtar till från att man börjar skolan! NEEEJTAAACK. jag haaataaar det. hatar. hatar. mmmmh. sen ska man cykla upp ända dit upp i den backen och allt. ÅRGH! sen springa direkt efter. sen ska det regna idag också. och så är det kallt. och jag är trött. och direkt efter måste jag till hgns och fixa prao. buhuhuuuhuhu hjälp mig.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Abi

haha! naaaw! jag hatar också orientiering!!

den kommer direkt från helvetet!

jag fattar inte att folk gör sånt på sin fritid :S



just hang in there! efter gymnasiet kommer ingen kunna tvinga dig orientera igen!



ha en bra dag!♥

2008-09-27 @ 10:13:57
URL: http://abi.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0