rensning

okej. det var en rensning i bloggen jag behövde. vårt B på tangentordet funkar typ inte så jag får ta i från tårna varje gång jag ska skriva den bbbbbokstaven. mmmh. tur att man inte använder den så mycket. BBBack to serious talk. jag har verkligen hållt på länge och inte vetat hur jag vill att min blogg ska se ut. jag har nog ytt 50 ggr. headern har jag bytt sådär 1 gångi veckan. nu ska jag försöka ha det såhär iallafall. vissa saker kommer jag att ändra sådär då och då.

fantasi

lös.

duschat nu. skola imorgon. OCH SKOLFOTO! haha så kul. strandtema (y) hoppas ingen bangar.

godnatt sov gott dröm sött och ha det bra puuuuussspåree.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0