violet hill

idag är det fredag, har inga planer änsålänge. har inte speciellt lust med någonting, men kanske skulle hitta på någonting i och med att jag måste vara hemma imorgon och passa periken. haha, om ni uttalar det fel så låter det som ett helt sjukt ord. erik - perik - periken - plutt. ja, ni förstår.

mamma har lovat mig typ tre helgen i rad att vi ska åka till väla. men förra veckan blev det inte av. (hon lovade.. mammor..) och sen början av denna veckan så frågade jag om vi inte kunde åka denna lördagen, så sa hon "jo det kan vi..!" gissa vad hon säger nu? "neeej.. det har vi inte sagt något om. det får vi se". OVÄNTAT? NEJ! denna gången måste jag verkligen in, msåte ha stövlar och massa andra saker. ÅRGH!

hääänder ikväääll? :)

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0