And so the lion fell in love with the lamb


Inte Twilight-klipp, så ni vet. Bara Kristen.

NU vill jag se New Moon, och ni som säger och tänker att jag är dum i huvudet som går och ser den "eftersom den är så dålig" kan ta er någonstans. Skådespelarna osv kan också ta sig någonstans, men Twilight ist Twilight, es kann nicht besser bleiben. Eller nåt. Tjohej.
Nu: matte, duschen och sova som faaaaaaaaaaaaan.

Hahaha, jag är störd jag vet men måste berätta en sak. Jag kan länge roa mig av att kolla på google och söka på ett ord eller mening och se vad som är mest sökta. Prova att skriva "and so" och kolla på min rubrik och tänk "twilightfans"

sånt som folk tycker om mig
Postat av: julia

skådespelarna gör hela filmen

puss på twilight, det är BÄST

2009-11-26 @ 22:07:22
URL: http://massconfusion.blogg.se/
Postat av: jessca

älskar den där filmen!! into the wild fniss <3

och twilight!! jag vill också gå och se new moon!!

2009-11-27 @ 11:43:39
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: julia

vad är det för cp klipp haha? vem är han???????

2009-11-28 @ 22:11:43
Postat av: emma

jessica: har inte sett den filmen, men viiiiiiiill.



julia: från filmen into the wild, alltså ingen edward </3

2009-11-28 @ 23:02:14
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0