a u d r e y


hemma från stockholm. sug sug suger. ville inte hem någon gång och jag vill redan tillbaka. på bussen hem när jag inte längtade tillbaka dit så tänkte jag på göteborg och london. fan. orkar inte vara hemma. vill bort igen, jag har blivit allergisk mot vardagsliv. jag får kalstrofobikänslor och vill bara rymma och skita i allt.

2 (favorit)låtar som säger det mesta:
- get me away from here i'm dying
- there is a light that never goes out

nu ska jag sura, jag och min huvudvärk. hej. JA JAG SKA GÅ TILL SKEPPET SLUTA TJATA

sånt som folk tycker om mig
Postat av: elin

så sjukt snygg.

2010-04-23 @ 19:13:38







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0