p l a y

hittade ett utkast som jag gjort för ett tag sen med de bästa låtarna 2010, än så länge, enligt mig. eller överhuvudtaget låtar som jag tycker är fett feta just nu, möjligtvis några från -09. 
snart en månad kvar till siesta, woho. och jag vill tillbaka till stockholm. och till london, måste även till göteborg. öeh, jag måste åka bort hela sommaren känner jag. de tidigare nämnda städerna ska jag försöka hinna med, kanske inte london.. men ska försöka. om jag får sommarjobb dvs. är det bara jag som mår illa av bara ordet sommarjobb?
fredag, lovely.

(har inte rangordnat låtarna)

spotify:

Joel Alme – The Spell Of Brothers 
MGMT – Congratulations
Vampire Weekend – Giving Up The Gun
Slagsmålsklubben – Brutal Weapons
Yeasayer – O.N.E
Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg
Hot Chip – I Feel Better
Moto Boy – Early Grave
Andreas Grega – Ta vad du vill
Gorillaz – Stylo (Album Version) (Feat. Mos Def and Bobby Womack)
Shout Out Louds – Play The Game

youtube:

The Radio Dept. Heaven's on fire
Familjen - När planeterna stannat


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0