golden age.

har jag sagt åt er att lyssna på beach fossils? då gör jag det nu. (hela skivan är väldigt värd)


några favoriter från min flickr. ni hittar bilden ifråga om ni går in på min profil, letar lite osv. tänker lite och så.
(det som står längst upp på min blogg ska vara där. det är mitt favoritcitat av alla citat i världen men jag kan inte ge någon bra förklaring på varför. kanske sättet han säger det på i filmen, jag vet inte. ja, det är sagt av ian curtis såklart.
vart är sommarvädret förresten? sitter med världens (mysigaste) stickade tröja, doftljus, te och väntar på att det ska bli natt och att jag sedan ska vakna upp till något såkallat oktober. låter inte så dåligt för mig. sålänge jag hinner med ett stockholmx2 + popaganda i helt okej fint väder. nu är min parantes slut. herrå)


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Magggiemaeeee

Usch. uschochfyochjämmerochångest. Sluta skriva om pop-a-ganda. Jag vill jag vill jag villvillVILL! Har jag råd? Vill jag missa malmöfest-i-valen(jaförmodligen)? Och kankankan jag?

ÅNGEST.

Hej, ta emot min klagan och min depression, och hjälp mig lite...?



ps. Längesen vi sågs.

ps.2 Snart ses vi alldeles för ofta. ÅNGEST, igen. skola. määäh!

ps. numero trois. Skaru till Marran?



PUSS. Som din knapp säger till mig.

2010-08-09 @ 21:07:26
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0