how will i survive, survive, survive, survive?

detta är det höstigaste i musikväg jag kan komma på, the fall lizt: chaité, cigaretter och pojkar med fluga,
så den lever jag med nuförtiden.
surar och så, uttråkad och irriterad. det är alltså anledningen till att jag bloggar hela tiden. just nu spelar drums. och idag spelar 4 av mina absoluta favoritartister/band. (plus massa andra som jag lyssnat mycket på) uöhhöhö förlåt, men det känns så äckligt dåligt. bäst för denna dagen att den blir bra. annarzzzzzzzzzzzzz...

(ps: tänkvärd blogg. har läst den rätt länge, nåt år eller så. men nu är den ju helt annorlunda. läs den. och allt som hon skrivit den senaste månaden. mycket värt. allt man har blir dessutom mycket mer värt efteråt. t.ex. detta inlägget så förstår ni)
bara bara vara vänner

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Karin

Åh. Om det är någon som är rörd är det jag. Blev det när jag läste din kommentar. DU är fin. VÄRLDENSSTÖRSTAKRAM.

2010-08-15 @ 15:11:36
URL: http://karinbylund.se/
Postat av: Anonym

läser också hennes blogg. den är fin. och soglig just nu

2010-08-18 @ 18:30:51
URL: http://lifeisap.blogspot.com/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0