livin' on the edge of the night.

hej people. typ kanske 1 people. tänkte alla ni tusen läsare bara tjatar om mina dagens outfit hela tiden så här kommer en. dresscode och facelook!!!!!!!! (hej jag har så sjukligt tråkigt hjälp mig)
hoppas att halva sverige har det kul på wayoutwest. bäst för er att ni kollade på jens åt mig. ahhh jag suger alltså. hejdå (inte till wayoutwestare)


smutsiga (ROSA!!!) strumpor, efter en hel dag skuttandes i malmö, från H&M. resten får ni inte veta, för dyrt för er hihi.


dresscode igen.



och facelook. har sett att vissa gör såhär på bilder så testar också det.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: bella

äldrig sett någon vackrare!

2010-08-13 @ 21:19:58
URL: http://disabella.devote.se
Postat av: hanzsupper

svar: tack vad gulig du er :D

Fin blogg:D

2010-08-18 @ 18:11:27
URL: http://hanzsupper.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0