your confusion, my illusion.

älskar detta. läskigt fint. det där halvdåliga ljudet och bilden. hela videon i sig. och ja... LÅTEN. jajajjaja


people like you find it easy, naked to see, walking on air.
hunting by the rivers, through the streets, every corner abandoned too soon
set down with due care. don't walk away in silence, don't walk away.


(kom precis hem efter den sista dagen på mitt sommarjobb. yyyyeh. fråga: varför känns det lite halvsorgligt? det skrämmer mig)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Hennet

Hej Slemmet!

Facebookforbud for mig under resan, men jag sneakar in pa din blogg istallet. Har vaknat forst pa hostelet (igen... sucks!) och vantar pa att nagon av mina kompisar ska vakna. Var ute och partajade igar. Igen. Dansade som en galning med ett gang engelska killar fran hostlet. (Dion som jobbar har tror jag avgudar engelsman eftersom att jag alltid hanger med dem - Julia har ju en romans har sa henne kan jag ju GLOMMA! Haha!) Ikvall har vi inget boende bokat utan vi ska festa satan har och sen ta Hamburgtaget halv sex imorgonbitti. Najs. Kommer lagom i tid till nasta fest!

Du MASTE (ja, MASTE!!!) tagluffa nasta ar. Vill inte Fannzor hanga med drar jag med dig!

Ses pa tisdag! (Ah... Vill inte aka hem!)



Kiss och bajs fran Budapest!

2010-08-07 @ 10:27:39
Postat av: emmyg

haha meh tack snälla du :)!

2010-08-10 @ 15:24:19
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0