team building.





en kamera jag mer än gärna skulle velat använda. men det fungerar inte pga dess batterier och liknande batterier går tydligen knappt att få tag på. sur? ja. har dessutom fått 3 objektiv till (vidvinkel, teleobjektiv och stor-bländare-objektiv-vad-det-nu-heter). och dom ligger bara och skräpar nu. sur? ja. men funderar ju starkt på att köpa en dianakamera.
dricker alldeles för starkt och även kallt kaffe, lyssnar på kent (lista) och blir nog en sväng till stan osv snart om jag är rätt påt. om 5 dagar sitter jag på ett tåg påväg till arvika. glädjeskriket kommer ligga och trycka hela vägen känner jag.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Aliz

svar till fina ema :

Så sant som det är sagt, en homemade tygkasse där det såtr MGMT på ;)

2010-07-09 @ 17:51:12
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: johanna

åh, tack! kul att höra :)

2010-07-12 @ 11:19:45
URL: http://mixband.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0