den här stan kan inte ge mig någonting.


den här videon gjorde precis min dag, så otroligt fin. blir så sommarnostalgisk och sugen-på-festival-ig att jag blir helt rastlös och snart galen. låten julia med ingenting är ju också så sjukligt fin. dom gjorde den perfekt på siesta. om du missade ingenting så missade du någonting. okej. skitsamma, ni fattar. peppar popaganda -10.

jag ryser.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Julia

Mums!!

2010-06-07 @ 17:32:34
URL: http://twitter.com/Experimentet







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0