gimme gimme gimme more ladies.

lever med denna listan för tillfället: A young summer's youth
igår kom jag på vid närmare eftertanke hur förvirrad jag egentligen är för tillfället. (ånej! igen?!) och det gjorde mig ännu mer förvirrad. oh my godzy! som t.ex: arvika eller inte? okej, det gör mig inte alls förvirrad faktiskt. förvärrar bara min beslutsångest. arvika eller inte? jag vill.


en annan sak: ska förmodligen köpa någon av dessa två fantastiska verk. jag menar; 500 kronor!
(ville ju ha dianas fisheye innan. men nu slår den vita allt faktiskt. ni hittar allt på urbanoutfitters.com eller något sådant)
sermanpå, hade hela länken sparad: CHECK IT OUT 


sånt som folk tycker om mig
Postat av: maasksksk

ååhåhåhåhå. håhå. Diana <3

2010-06-27 @ 22:03:11
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0