helt off tillsammans.

Förhoppningar och regnbågar
konstig men rolig gårdag med lite olika studentgrejer. fina grejer.
nu är denna kvinna påväg hem till mig, med tur-biljett men ingen retur-biljett och jag gillart. kanske aldrig släpper iväg henne. HA! sug på den, stockholm.

har kommit på att helt off's nya platta faktiskt är riktigt bra. ja. jag är seriös. jag, get it? sjukt jag vet. jag liksom. timbuktu liksom. (Helt Off – Mediakåt)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jessuca

släpp inte iväg mig hihi.

vilka dagar vi har haft, vilka dagar!

2010-06-15 @ 17:19:53







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0