oh god! jesus christ i try to focus on your eyes.

okejokejokej jag är i något slags ååååååå-herre-min-guud-vad-ska-jag-göra-av-all-min-energi-jag-måste-springa-ett-varv-runt-jorden-tillstånd. okejokejokej. såhär ligger det till:

x jag MÅSTE till arvika. men biljetterna tar slut snartsnartsnart om någon dag kanske. = OMG!!! nej ett till: OMG!!!
x håkan mannen-myten-legenden kommer till wayoutwest. och vad säger det er? JO, jag hade bockat av wow för att åka till arvika. men nu? broken bells, håkan hellström, jens lekman...
x ...det blir både arvika och way out west
x kents nya skiva ligger på spotify och ni måste lyssna igenom den. (jag ska självklart ha skivan i handen senare) mina favoriter är redan Ismael och Ensam lång väg hem (gamla ullevi & skisser för sommaren har man ju redan lyssnat igenom ett hundratal gånger. nästan. då)
x ikväll ska jag köa i två evigheter till twilightpreimären. detta får mig att känna mig mer töntig än vad jag redan gör och det är faktiskt inte okej någonstans att köa till en premiär i några timmar - speciellt inte twilight. men med några härliga vänner och härliga humör så blir det nog fint ändå. (kommer ni ens ihåg mig förra sommaren? det stod TWILIGHT i två fina röda hjärtan i mina ögon hela sommaren. hysterin är borta. inte länge till eller?)
x min älskling oskar linnros's kompis med hans låt Daniel Adams-Ray – Dum av dig ligger nu på spotify. gjorde min dag tillsammans med kent såklart.
x denna listan kunde blivit 150 punkter. men ni får inte veta resten! hihiihhio.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Magds

Hej Emt, du är cp. Tror att du redan vet det. Gillar fortfarande inte det där med twilight...

Nu ska jag snart till Nyhamn, vilket sammanträffande??????????????????????

Hej

2010-06-29 @ 13:39:07
URL: http://hamburgerphone.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg!

Om du är 94:a/ska börja gymnasiet till hösten kan du gärna gå in på min blogg och berätta vad du ska gå, eller varför inte berätta vad du vill söka om du är yngre, eller vad du gick för linje om du är äldre? :)

Ha en fortsatt bra sommar!

2010-07-01 @ 16:57:22
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0