slutet av april och sedan blev det maj.

If I could turn back the hands of time
var i stockholm. och det var otroligt bra.


"We move to Paris, shoot some heroine and fuck with the stars"
fyllde det där speciella året 17. vad det nu innebär. wellwell, det har ju börjat bra.


Fa-Fa-Fa-Fa-Fa
något kuddkrigs-liknande + glad F


Dancing to the music, sweet soul music
äter gör man ju ibland. och fotar den gör man sålänge inte familjen suckar och stönar.


Tjena orten
jeansjackan åkte fram.


Åh åh åh åh åh
grönt. gräs. typ.


Så människor, lyssna på mig: gimme gimme gimme more ladies
hänga-ute-efter-skolan-med-kaffe-och-hanna. (jag ♥ bokeh.. om ni inte märkt det redan)


Spotlight
ja. hår. (VÄX DÅ!)


I am so wasted on you
fawr. ett får. två får. tre får. tvåhundra får. fick nämnligen en skiva som låter precis så. astrid & lovisa ♥


bilderna är från flickr. flickr.com/photos/ehhma eller nåt sånt.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: julia

paus, stop, stäng

kan kännas tung men jag vet att man faller upp och inte ner som regn



tja, fina bilder, fåren är ju nära mig!!

2010-06-06 @ 12:07:55
URL: http://starsailor.blogg.se/
Postat av: lövisa

<3 <3 <3 <3 <3

2010-06-06 @ 17:51:24







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0