l a z y j a n e


blev nostalgisk. gick igenom min bilddagbok. kom fram till rätt många saker, kom på både bra och dåliga saker på skillnaden mellan då och nuläget. såhär såg man ut för två hela år sedan. tiden går snabbt måste jag faktiskt säga. här satt jag nog mest och saknade jessica och var rättså förvirrad, slet ut mina öron med kent och var lite sådär fjortisemo. men det förstod jag inte då förstås, att jag var fjortis eller emo då aså. men där har väl alla varit antar jag.

__kaffe+plugg+smiths

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0