jag ska dansa fastän hjärtat brister.

NEWS!!! Säkert – Facit. riktigt bra faktiskt. lyssnalyssnalyssna. första favoriten är självklart dansa, fastänisarna & tyst nu också. åååjååå. hon är bra hon. och hennes norrländska som kommer fram ibland. (albumets utseende är också självklart ett av 2010's snyggaste. kolla)

nu ska jag lyssna mer på säkert. sen ska jag läsa historia. sen ska jag kolla på idol (har kollat alla avsnitt. helt sjukt. har inte varit så intresserad sen första året). har kameraabstinens. måste köpa mitt nya objektiv nu. kliar i fingrarna. måste ha nya kläder. vill ha nya doc's, funderar på att köpa ett par nu. väldigt snart. som jag velat ha längelänge. hm... ja)

aldrig kan jag och aldrig ska jag träda in i ditt skinn.
om ett år eller två är det här över.
http://www.flickr.com/photos/ehhma


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

tack!

2010-09-16 @ 19:21:47
URL: http://bortkastad.blogg.se/
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om det nya halsbandet som jag fyndade! :D

2010-09-16 @ 20:02:44
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
Postat av: jäspäs

Köttet är svagt!!!!!

2010-09-18 @ 00:36:06







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0