reel around the fountain.

pappa ska till usa om 2 veckor, eller nåt sånt. då kanske han ska köpa ett objektiv åt/till mig, DET JAG VELAT HA FETTTTT LÄNGE yo. om han inte hittar det där, så springer jag och köper det dirr. själv.
(för den intresserade: detta. ahahhhhh. okej. vet. nördig och sånt. jaja)

idag har jag gjort hela min italienska-läxa som ska vara klar om typ 2 veckor, ska börja på matten nu och även hinna med samhälle. och jag är inte uttråkad. holy cow! herrååååå!
en helt okej, rätt good looking twiggy. lite söt. ibland. arå.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Rebecca

svar: jaaaaa, jag är verkligen supernöjd med det :Dtack så otroligt mycket :D

2010-09-07 @ 10:53:11
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0