Ich ursäktarichichning.

(jag ursäktar)

FÖR ATT jag inte kan skriva så mkt. Mamma har internet hela tiden, men jag ska försöka.
Sitter och pluggar nu, eller ja, skriver. Ganska kul, haha det är något fel på mig. Men jag gillar att skriva dikter och historier och sånt, när man har lust så går det som ett rullande band.

Fick skolfotona idag btw, riiktigt chill klassfoto, haha. Men enskilda EW! Kunde blivit värre, men nej.. MEN JA, PUSS <3 kommer igen ikväll.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0