läs och ta åt dig

snälla rara söta små flickor och allt annat som finns där ute. läs inläggen innan ni skickar några kommentarer och snälla, jag vill inte ha massa kommentarer som t.ex: "fin blogg! gå in på min blogg och bli medlem på gratismakeup!" hur personligt är det? SKICKA INTE KOMMENTARER OM NI INTE MENAR DET.

så, jag vill inte få någon mer liknande kommentar. detta har jag tagit upp nåågra gånger, och det verkar ju väääldigt mycket som att ni tycker om och läser min blogg när ni skickar liknande kommentarer då? :):):):):):))):) fucku.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0