2009


JANUARI. 2009 blev till. Kommer inte ihåg någonting av denna månaden men det brukar inte hända så mycket faktiskt.



FEBRUARI. Hamnade i Paris, underbart. Annars hände det inte mycket. Hanna fyllde år.. ja.



MARS. Köpte ett teleobjektiv som jag blev bra vän med. Första bilden jag tog med det. Jag och mars kommer inte så bra överens så den månaden är väl som den är. Justja, jag var i Auschwitz också. Och Berlin. Med min störda klass. Och det var finfinfint.


 

APRIL. Alfons blev en Carle, Jessica kom ner innan valborg. Det var fint väder och Erik fyllde år. Jessica åkte hem och det blev tråkigt. Förövrigt är ju april en förfärligt fin månad.




MAJ. Såklart mest saker händer då. Jag fyllde år, niornas bal, SIESTA. Allt är underbart i maj, det blev vår och alla var glada och allt kändes verkligen jättebra.


JUNI. Slutade nian, underbart. Var förövrigt typ den enda som inte grät. Hö hö hö. Sen så var det midsommar och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde då. Men det var säkert jättetrevligt.


JULI. Massa saker såklart. Bl.a. underbara Amsterdam, det var typ perfekt. Var inne i en Twilightperiod och tänkte inte på någonting annat. Läste vid varje lediga stund. Inte likt Emma Carle kan jag lova.


AUGUSTI. Skolan började. Det kändes inte dåligt att sluta ett sommarlov för första gången på flera år. Jag njöt varje dag av att inte behöva gå till Nyhamnsskolan. Dessutom kom jag i en jättebra klass, och jag slapp känna som jag gjorde hela sommaren. Eller ja, oroade mig för att känna.




SEPTEMBER. Skolan flöt på. Längtade efter hösten och höstlov. Hanna och Johan spelade på Möllekrukmakeri. Kent släppte sitt Röda album, som har gjort hela min höst. Typ.




OKTOBER. Det var höst om fan och massa löv. Sånt jag vill ha. Beställde mina docs och allt var väl helt okej. Tänkte lite för mycket antar jag. Det var höstlov och halloween, var i Jönköping med mamma.




NOVEMBER. Var på ganska konstigt humör. Hela tiden. Se första bilden. Fanny fyllde år. Lite fester och sådär. November och jag är inte heller så bra vänner så det blev också som det blev.



DECEMBER. Var på Anna T i Helsingborg. December gick väldigt fort, iallafall tillskillnad från hur den gör när man är 10 år och räknar varenda minut till den 24:de. Det var julafton. Jessica fyllde år. Just nu är jag på den sista dagen i december och det känns som en helt okej bra månad.

Men som jag säger varje år, så ska detta året bli asbra. Bättre. Fast att det låter pinsamt dåligt med "Sommar 10". Sommar 09 lät ju hur bra som helst. Jaja, nåväl. Det ska ändå bli bra. Ska ska. SKA.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: linnda

ffina bilder, och väldigt fin blogg :)

2009-12-31 @ 22:30:09
URL: http://linndasshit.blogg.se/
Postat av: Ewezi

gott nytt år till dig :)

2010-01-01 @ 15:20:06
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: S A N N E

fina bilder :)

2010-01-05 @ 23:49:02
URL: http://sssssannes.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0