ingenting och sen kom ingenting och inte mer tack.

vad är grejen med detta? förstår inte grejen. varför är det så många som hypar henne? fet lol. (inte som om hon är den första som försöker sig på att göra covers av kentlåtar. inte den första som failar heller. inte den sista heller)

(jag kan dra en fet beskrivning om hur mycket jag ogillar melissa horn också om ni vill. men ni behöver inte läsa. och inte ta åt er heller. puss och kram hejdå)


lite så känner jag. (vet inte om min fantasi är för liten eller för stor eller om jag bara är rätt dum i huvet. fast den bilden och idén tog ca 58 sek att bli klar med)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jessicacajicajcika

JAG HATAR HENNE, kan hon sluta förstöra kentlåtarna med sin sliskigt jobbiga röst. nej usch.



hihi gillar att jag älskar melissa horn och du hatar henne <3<3<3<3<3



ps. det du sa om ingenting låten är så rätt, namnet SPECIELLT. nästan lite som gjord för mig.

2010-08-18 @ 21:34:18
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: jessicacajicajcika

jag älskar att skicka pussar till dig. hehe din pussknapp är niceeeee

2010-08-18 @ 21:35:10
URL: http://dayboy.blogg.se/
Postat av: ema

haha du är knäpp! ja jag hatar melissa horn, även the kent copycat. LOL! pusspusspusspusspussknapp.

2010-08-19 @ 22:30:20
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0